Office Manager (24-32 uur)
Wil jij als office manager een veelzijdige baan, waarbij je jouw collega’s ondersteunt op facilitair, kwaliteit en secretarieel vlak? Vind jij het leuk om een verbinder te zijn tussen medewerkers en directie? En lijkt het jou geweldig om voor een organisatie te werken die maatschappelijk een grote bijdrage levert? Dan is deze baan bij Bever TMC in Andelst iets voor jou!
Bever is marktleider in het ontwikkelen, ontwerpen, produceren en aanpassen van voertuigen voor mensen met een lichamelijke beperking. Met 60 werknemers en 4 vestigingen in Nederland stellen zij de klant iedere dag centraal. Samen met je collega’s draag jij bij aan de mobiliteit en onafhankelijkheid van anderen!
Hoe ziet je dag eruit?
Kijkend naar je to do list (op papier, of nog beter: digitaal) drink jij je koffie en besef je hoe tof je baan is, omdat je zo afwisselend bezig bent op één dag. Je rangschikt de to-do lijst op prioriteiten en gaat aan de slag. Je neemt contact op met de leverancier van de bedrijfskleding; chef werkplaats heeft laten weten dat de voorraad bijna op is. Daarna ga je aan de slag met de actiepunten die uit het RI&E plan zijn gekomen. Jij neemt de coördinerende rol op je en zorgt ervoor dat opvolging wordt gegeven aan de plannen door zowel met vestigingsmanagers als directie in contact te blijven.
Tijdens de lunch spreek je marketing communicatie collega Ans, die druk in de weer is met de voorbereidingen voor de beurs. Je stelt voor na de pauze even bij te springen, je helpt graag waar nodig!
In de middag ben je aanwezig bij het directieoverleg om structuur aan te brengen en te notuleren. Je eindigt de dag met een attentie voor een collega die alweer 12,5 jaar bij Bever in dienst is. Op de vestigingen heb je overleg over facilitaire inkoopcontracten. Ook start er morgen een nieuwe collega waar je, na overleg met je collega Camilla van Personeelszaken, de sleutels en overeenkomst alvast voor klaar legt.
Wat jij als Office manager eigenlijk ook bent:
- Facilitair coördinator.Je bent verantwoordelijk voor de inkoop van kantoorartikelen, drukwerk en werkkleding, het beheer van de mobiele telefoons en energiecontracten, het verzorgen van de presentatieruimte en het materieel en ondersteunt bij huisvestingsprojecten.
- Kwaliteit Arbo Milieu medewerker. Zowel voor RI&E en milieuzaken als voor ISO 9001 certificering ben jij mede aanspreekpunt en zorg je voor verslaglegging en opvolging.
- Managementassistente: Je houdt de post, telefoon en mailbox bij, notuleert bij vergaderingen en verspreid agenda en benodigde stukken hiervoor.
Als je het daarnaast leuk vindt om je ook bezig te houden met procesoptimalisatie, marketing en communicatie of personeelszaken, liggen daar ook kansen om jouw functie verder uit te breiden/vorm te geven. Bever kijkt naar jouw interesses en ambities!
In deze functie werk je voornamelijk vanaf het kantoor in Andelst, maar ga je ook regelmatig naar de vestigingen in Breda, Bodegraven of Assen.
Wat heeft Bever jou te bieden?
- Marktconform salaris, afhankelijk van jouw ervaring, kennis en kunde.
- Goede pensioenregeling volgens cao Metaal & Techniek.
- 25 vakantiedagen o.b.v. 38 uur.
- Een veelzijdige, vrije én betekenisvolle functie van 24, 28 of 32 uur (afhankelijk van jouw wens) binnen een organisatie met een unieke dienstverlening.
- Tijd om in de functie te groeien. Jouw inwerkperiode bestaat uit meelopen met collega’s, je verdiepen in de handboeken waarin processen zijn vastgelegd én gewoon doen;)
- Volop ontwikkelingsmogelijkheden, waarbij de kosten voor opleidingen, cursussen en training die jij nodig hebt vergoed worden. Denk bijvoorbeeld aan een cursus voor ISO of RI&E.
- Mogelijkheid om, tijdens de sollicitatieprocedure, mee te lopen voordat je begint om je collega’s en nieuwe werkplek te leren kennen.
- Betrokken collega’s in een informeel MKB bedrijf met gezellige teamuitjes en borrels.
Wie ben jij?
Natuurlijk ben je een duizendpoot, proactief, een aanpakker en een echte verbinder (maar hopelijk zijn de zaken die jij gaat inbrengen minder cliché dan voorgaande.
Je kunt goed luisteren, je inleven en gaat integer om met vertrouwelijke informatie. Je wordt blij van het kunnen helpen van anderen en om een spil te zijn tussen verschillende afdelingen en de directie. Je denkt in het belang van de gehele organisatie en vindt het fijn om structuur aan te brengen maar hebt niet per se een gestructureerde organisatie nodig om je op je plek te voelen.
Daarnaast:
- heb je minimaal een aantal jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
- woon je in de buurt van Andelst en vind je het leuk om regelmatig naar de andere locaties te rijden.
Waar ga je werken?
Bever TMC is de holding van Bever Autoaanpassingen en Bever Car Products. Bever is marktleider in het ontwikkelen, ontwerpen, produceren en aanpassen van voertuigen voor mensen met een lichamelijke beperking. In 2004 was Bever Autoaanpassingen het eerste aanpasbedrijf waarbij het ISO 9001-certificaat is toegekend. Bever Car Products is een zelfstandig en innovatief bedrijf dat een uitgebreid assortiment aan autoaanpassingen internationaal levert. Het uitgangspunt daarbij is het vergroten van de mobiliteit door gebruik te maken van mogelijkheden die de (auto)techniek biedt. Vakkundige mensen en kwalitatief hoogwaardige producten zorgen voor een optimaal eindresultaat.
Interesse? Laten we kennismaken!
Solliciteer met je cv en motivatie via het sollicitatieformulier op de vacaturepagina van Steamz. Steamz ondersteunt Bever bij het wervings- en selectietraject. Bij een passende sollicitatie maak je in eerste instantie kennis met Gabie via een video-call. Een geschikte kandidaat komt direct in dienst bij Bever.
Voor meer informatie over de vacature of organisatie kun je contact opnemen met Gabie van Heuven via gabie@steamz.nl of 06 422 548 62.