Bever Autoaanpassingen
  • Home
  • Aanpassingen
    • In en uit de auto komen
    • Met mijn rolstoel in de auto
    • Besturen, bedienen van de auto
    • Ik wil mijn rolstoel meenemen
    • Businrichting
    • Mijn rolstoel vastzetten
    • Nog meer aanpassingen
  • Autorijschool
    • Autorijschool
    • CBR
    • Bever Antislipcursus
  • Occasions
  • Bever
    • Bever
    • Geschiedenis
    • Onze werkwijze
    • Verhuur
    • Nieuwsrubriek
    • Bijeenkomst2020
    • Coronavirus
    • Online adviesgesprek
    • Klachtenprocedure
  • Locaties
  • Contact
beverautostoelen.nl
Titel banner

Onze klachtenprocedure

Niet tevreden over Bever autoaanpassingen? Dan horen wij dat graag. Speciaal voor het melden van een klacht hebben wij een procedure opgesteld.

1. Via het Bever klachtenformulier kan de klant een klacht melden bij onze kwaliteitsmanager. Omschrijf zo uitgebreid mogelijk de klacht.

2. De kwaliteitsmanager neemt binnen 2 werkdagen contact met de klant op.

3. Binnen 6 weken wordt de klacht opgelost en met de klant besproken.

4. Mocht het termijn van 6 weken niet haalbaar zijn dan wordt dit met reden van opgaaf en een nieuw oplostermijn aan de klant doorgegeven.

Uiteindelijk zijn wij pas tevreden als de klant dat ook is!

Ans van den Broek
Kwaliteitsmanager

Copyright © Bever 2021   |   Online Marketing: Doit Online Media Klachtenformulier Privacyverklaring Algemene voorwaarden Disclaimer
naar boven

Wij maken gebruik van cookies

Wij maken gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren. Deze cookies verzamelen geen persoonsgegevens. Lees hier meer over de cookies en onze privacyverklaring.

Sluiten